Egzorcysta, William Peter Blatty


Tytuł oryginały: Exzorcist
Wydawnictwo: Książnica, Katowice
Data wydania: 2008
Liczba stron: 328
Język: polski

Na okładce książki widnieje "Najbardziej przerażająca powieść wszech czasów", gdy dobrnęłam do prawie 100 strony, to z żalem uznałam ją za niezbyt ciekawą, a wręcz nudną.

Dopiero, gdy zaczęły pojawiać się opisy opętania i profanacji książka nabrała koloru. Jednak sam jej koniec mnie rozczarował.

Po przeczytaniu całej książki mogę ją jednak ocenić, iż nie była ona tak przerażająca jak zachęcała okładka.

To nie było to, czego tak naprawdę oczekiwałam.

Dodatkowo pojawiła się postać detektywa, którego sposób bycia wprawiał mnie w lekką irytację.

Niestety oceniam tę książkę tylko w kategorii dobrej.

Ocena: 3/6

S.P.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Silviana © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka