Biała wiedźma, Adam Zalewski



Tytuł: Biała Wiedźma
Wydawnictwo: Red Horse
Data wydania: październik 2008
Liczba stron: 618
Język: polski

Książka jak najbardziej przypadła mi do gustu.

Ciekawe opisy, elementy humorystyczne, połączanie różnych wątków miłosno-kryminalnych sprawiło, iż zagłębiłam się w tej lekturze bez pamięci. Dawno się tak dobrze nie bawiłam czytając książkę polskiego autora.

Niektóre fragmenty naprawdę powodowały szeroki uśmiech na mojej twarzy, inne sprawiły, iż czułam dreszczyk emocji.

Taka przygoda była ciekawym doświadczeniem!

Na pewno powrócę jeszcze do twórczości Adama Zalewskiego.
Jestem nią w pełni usatysfakcjonowana, a przede wszystkim się nie zawiodłam.



Ocena: 5/6

S.P.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Silviana © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka